Lukijat

lauantai 28. elokuuta 2010

Tänään oli antoisa päivä Riksussa

Havin tehtaanmyymälästä tuli mukaan kynttilöitä ja servettejä. Joulupöytä ja enkelikello sai uudet kynttilät, pöytäkynttilät menevät parvekekynttilöiksi E & J:lle :D  Servettejä ostin servettitöitä ajatellen mutta suurin osa käytetään kattauksessa.                                                                                  

       Lastenlapsille, etenkin tytöille, löytyi kirpparilta nuket, amme ja astiat. Tarkoitus on pitää ne täällä mummulassa että voi leikkiä. Sammakko ja kilpikonna matkaavat mökille Satumetsään muiden seuraksi.
Mökin kakkuvuokaseinä täyttyy, pappa saa uudet viilikipot ja lusikat olivat niin hyviä että oli pakko ostaa mökille :)
Enkelipatsas ja taulu olivat niin kauniit, paikkaa ei vielä ole mutta eiköhän se löydy. Taulun on joku tehnyt servettitekniikalla, siististi tehty. Minä, enkeli- ihmisenä tietysti korjasin talteen.
Olen aivan onnessani, kerrankin löysin peltipurkkeja ja kauniitakin vielä :D Suomussalmen mökkiä ajatellen nämä ostin. Niihin saa pieniä määriä mausteita ja jotain, en tiedä mitä ,mutta purkit ovat ihanat :D :D Räpeltäjän blogissa huomenna on kirpparit joissa käytiin :)

6 kommenttia:

  1. Mukavia löytöjä,erityisesti nuo kakkuvuoat.Itsekin olen niitä etsiskellyt kirppareilt.

    Kirppareilla on niin mukava kierrellä,pitäisikin ensi viikolla joku päivä taas lähteä kierrokselle.

    Oikein mukavaa viikonlopun jatkoa.

    VastaaPoista
  2. JaanaElina, kakkuvuokia on ollut huonosti tarjolla nyt kun niitä keräilen, aiemmin aina oli monenlaisia ja hintaisia :D
    Meillä meni tänään koko päivä reissussa mutta kivaa oli, väsyneenä kotiuduttiin myöhään iltapäivällä.
    Omien "nurkkien" kirppikset on koluttu moneen kertaan oli kiva käydä ihan uusilla, nähtiin vähän hintatasoa.
    Samoin sinne viikonlopun jatkoja :D

    VastaaPoista
  3. Sinä olet tehnyt paljon kivoja löytöjä. Kakkuvuu'at on minunkin mieleen kovasti.

    Mukavaa sunnuntainjatkoa!

    VastaaPoista
  4. Kivoja tarvikkeita oletkin löytänyt, kakkuvuokat on tarpeen ja muutkin mukavia. Enkeleitä kerään minäkin satunnaisesti, kivat on löydöt ja peltipurkit sopii myös minulle, niitä on muutama, hyvä idea on viedä mökille.
    Upea tuo punainen auringonkukka, ihastuttavaa vaihtelua keltaiseen.
    Mukavaa viikkoa, ja kiitos vierailusta, ja lukijaksikin aloit, kivaa :D

    VastaaPoista
  5. Ihania ostoksia! Havin tehtaanmyymälä on mulle semmonen "pyhiinvaelluspaikka", ja aina sieltä jotain mukaan lähtee...Hämeenlinnan kirpparit on parhaasta päästä :)
    Ihana postaus!
    tuksu

    VastaaPoista
  6. Liisa, vuokia alkaa löytyä siihen malliin että seinä jää pieneksi :)
    Mukavaa viikonalkua :D


    Seijastiina, vuoat ja purkit ovat minun uusin keräilykohde.Enkeleitä olen kerännyt vuosia ja saan niitä paljon lahjaksi.Olen sanonutkin että olen sellainen enkelit lentää mun luo ihminen :D Purkkeja yritän kerätä "hillitysti", mitähän sekin tarkoittanee minun tapauksessani,aika näyttää :)
    Punaisia auringonkukkia laitan ensikesänäkin, ovat niin kauniit.
    Mukavaa alkuviikkoa sinnekin :)

    Tuksu,ihanaa että olet täällä,rutistus,rutistus :D
    Räpeltäjä Sannan kanssa mennään varmasti toistekin Haville. Kiitos vinkistä :D Joulun alla otetaan uusiksi. Kirpparit olivat tosi iiisoja, vähän aikaa meni ennenkun tajusikaan lähteä kiertelemään. Onneksi Sanna aina huomaa ja hoksaa kaikenlaista, siksi minullakin oli kotiin tuomisia :D :D Hyvää alkanutta viikkoa :D

    VastaaPoista