Lukijat

perjantai 14. lokakuuta 2011

Kyllä nyt raastaa pienen ihmisen sielua :(

Sain tänään parkkisakon, 30e. Summahan ei ole iso mutta harmittaa silti, olen mielessäni ja vähän ääneenkin haukkunut koko kunnan ja systeemin vaikka sakko oma vikani olikin  :) Koti kuntani keksi alkaa sakottaa kaikkia joilla ei ole pysäköintikiekkoa ikkunassa, minusta se on väärin tällaisessa kunta pahasessa. Keskustassa parkkipaikkojakin on vähän ja iltaisin on torin läpi ajaminen kielletty, asukkaat häiriintyy. Taitaa keskustan liikkeet  saada olla rauhassa ja ilman minun ropojani, menen toiseen kuntaan ostoksille Siellä on isot parkkipaikat. Sakotus systeemi ei tee hyvää pienen kunnan liikkeille, niissä käy muutenkin vähän väkeä.

Tulipa hyvä mieli kun sai purkaa, menenhän minä taas ostoksille oman kunnan liikkeisiin ja muistanhan minä  laittaa seuraavalla kerralla sen kiekon auton ikkunaan ja maksanhan minä sen sakon kahden viikon kuluessa :D




Näiden "edullisten" ostoksien vuoksi sakon sain :D


Onneksi tämä lohduttaa, Mies laittaa olohuoneen kattoon kun kerkiää :)

4 kommenttia:

  1. Ymmärrän, että ottaa päähän....olen meinaan myös kerran saanut sakot, kun edullista laukkua olin hakemassa....siinä tuli laukulle hintaa....☺

    VastaaPoista
  2. Voi ei... tiedän tunteen niin hyvin! Kerran oikein varta vasten vein auton vähän kauemmaksi kiekkopaikalle (josta ei siis tarvi maksaa ja säästää rahaa) - unohdin kuitenkin laittaa kiekon ja lasku oli maksettava unohduksesta! No sinun ostoksesi kuitenkin ovat oikein mukavat, kranssitarvikkeet ja kaunis kynttiläkruunu!

    VastaaPoista
  3. Kaikia sattuu,mitäpä tuosta,en ole kyllä kokenut ei yhtään sakkoa ole tullut,siitä huolimatta hyvää viikonloppua<3

    VastaaPoista
  4. Voi harmi...
    Kyllä se suututtaa.
    Muistan itsekin kun sain sakon, oli ostamassa takkia ja halusin vähän halvemman, parkki aika meni umpeen ja sakot tuli.
    Olisin voinut ostaa sen kalliimman silti, niin ei olisi mennyt sakkoihin se raha.

    No maallistahan tämä on.
    Kauniit ostokset ostit.
    Hyvää viikonloppua sinulle!♥

    VastaaPoista