Lukijat

tiistai 28. elokuuta 2012

Kivan tunnustuksen sain, Tupulta, Kiitos :)


Tunnustuksen sääntö on että: 

Kiitä  linkin kera bloggaajaa jolta tunnustuksen sait

Anna eteenpäin viidelle (5) suosikki blogillesi ja kerro
heille kommentilla

Kopioi post it-lappu ja liitä se blogiisi       

Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta vaikka se onkin annettu
post it-lapulla ja toivo että lempibloggaajasi jakavat sen
eteenpäin :)

Kaikki blogit joita luen ovat lempi blogejani, mutta säännön mukaan
tässä ne viisi :

11 kommenttia:

  1. Kiitoksia Tuula, että minä tämän saan sinulta :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tuula tunnustuksesta, olen otettu siitä, mutta osaanko linkittää sitä eteenpäin, en oo nin expertti tietsikan käytössä, mutta yritän kuitenkin,ainahan jotain uutta oppii ja mielenkiintoista on opetella. Hyvää alkavaa syksyä sinulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) Kyllä varmaan Sinultakin linkitys onnistuu kun minultakin onnistui :D
      Samoin kiitos, Sinulle myös !

      Poista
  3. Kiitos Tuula tunnustuksesta! Olet ollut minulle tärkeä blogiystävä. Aina minä käyn kurkkaamassa mitä se äiti on taas puuhaillut:)
    Laitoin oman version tuosta tunnustuksesta sen verran olen täpinöissäni muutokista mitä elämäämme nyt on tulossa:)
    Paljastan ne asiat myöhemmin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, minä seuraan Sinun ihanaa elämääsi mielenkiinnolla ja olen onnellinen puolestasi :)

      Poista
  4. Minultakin onnea tunnustusesta:)

    VastaaPoista