Lukijat

torstai 16. syyskuuta 2010

Kirpparilta huono "saalis", Lankamaailmasta hyvä "saalis" :)


Kirpparilta ei löytynyt mitään "erikoista", peltirasia 2e ja kiinanruusu 3e. Kiinanruusussa on mahdottomasti nuppuja, nehän tietysti putoaa pois kun meille pääsi :) Kukat ovat vaaleanpunaiset ja sellaista minulla ei vielä ollut. Rasia on kivan mallinen, siinä on "sydän-omenoita".

Tampereelle avasi Lankamaailma myymälän, sinnehän piti mennä katsastamaan paikka. Oli siellä lankoja ja paljon, kuulemma lisää tulee. Hinta taso kohtuullinen, hyviä tarjouksia. Kunhan tässä kunnostaudun niin alan tekemään pom-pon huivia itselleni, löysin ihan oman väriseni langan. Sukkalankoja tuli taas haalittua, nyt on tosissaan alettava heiluttamaan puikkoja :D

Kyllä ihan tosissaan täytyy puikkoja heilutella nimittäin nämäkin ovat vielä kerissä :D :D Olen ihastunut pätkä ja liukuvärjättyihin lankoihin, kudos tulee kaunis eikä tarvi ajatella raitoja eri langoista.

7 kommenttia:

  1. Ihania lankoja ja paljon.Tuollaista pallukkalankaakin.Nykyisin on niin kivoja lankoja tarjolla,lankamaailma mymälässä pitäisi päästä käymään.

    Kyllä sulla hommaa riittää noiden lankojen kanssa.Mutta taitaa olla mukavaa puuhaa.

    Kaunis rasia kirpparilta.♥

    VastaaPoista
  2. JaanaElina, niin on paljon ehkä liikaakin :D Pallukkalangasta en ole ennen tehnyt mutta olen nähnyt siitä tehdyn huivin, oli hieno :)
    Tykkään kutoa, sukkien kutominen sujuu telkkaria katsellessa mukavasti :D

    VastaaPoista
  3. Ihania lankoja! Mun tarttee ottaa ihan klasinen sukankudin käpäliin...tilausta on Isoille Villasukille, wanhin poika, kenkä 45, ei halua muita pitää kun villasukkia...ennen kuoti Isotäti, sitte mummi, nyt on mun vuoro astua puikkoihin.
    Lankamaailma??? missäs se on??? sinne pitää mennä :) jotten vaan langat pääse loppumaan :)
    tuksu

    VastaaPoista
  4. Hyvät langat saitkin kiinni kirppikseltä!
    Kiinanruusut on kivoja, jos saa kukkimaan, mulla kolme ,yksi isoin kukkii joka päivä :D
    Ahaa, onko keisari bannerikuvassa, ihana on ♥

    VastaaPoista
  5. Tuksu,huoomasin että olen lanka-hullukin :D Kyllä kohta puikot suihkii että langat vähenee :D Lankamaailma on Lielahdessa, entisissä Vapaa valinnan tiloissa, siinä vieressä on Eurokangas, seinän takana.



    Seijastiina,Keisarihan se siinä :) Vaikea kaveri kuvattavaksi, ei ollut hetkeäkään paikoillaan :D
    Minulla tummanpunainen Kiinanruusu kukkinut koko kesän, saas nähdä kuinka tuon uuden tulokkaan kanssa käy :)

    VastaaPoista
  6. Ei tainnu olla mitään mun väristä lankaa...:-O :D terv.nimim. joka edelleen odottaa, koska se puikkohulluus-ja taito iskee...(ei taida enää tulla kun ollaan jo yli kolmenkympin näin reilusti...) :D :D

    VastaaPoista
  7. Sanna, kyllä siellä varmaan oli ja vielä sitä saa vaikka kuinka paljon :D Kyllä se vielä iskee, taito sulla on mutta se hulluus puuttuu :) Muistelen etten sun ikäisenä sukkia kutonut, ei kiinnostanut, kaikenlaista muuta söhläsin :)

    VastaaPoista